الجمعة، 28 نوفمبر 2008

أنا حمص حمص يا حلااااااوه........


مش هطول عليكم فى اول بوست اللى هيكون للتعارف 
باختصار ....أنا (حمص)
مواطن مصرى فى منتصف العمر
انتمى للطبقه المتوسطه المشرفه على الانقراض
واكيد ...اكيد احلامى اكبر من امكانياتى ....ولكن...
ايوووووه.....ولااااااااااااااكن
حلاوة دايما تقولى ....
بتقولوا مين حلاوة....
اقولكم...
حلاوة دى زوججتى وحبوبتى وصاحبوبتى
وانا وهيا بنشكل ثنائى نادر باعتراف جميع اصدقائنا
واتفقنا اننا ننضم لعالم التدوين والمدونين
لكتابة يومياتنا وأطرف المواقف اللى قابلتنا وبتقابلنا
مرحباً بكم فى عالمنا الصغير اللانهائى
عالم ...
حمص...وحلاوه....

هناك تعليق واحد:

سلسبيل يقول...

مريت بالصدفه لاقيت اسم البلوج
بصراحة شدني
يمكن لانه بيحمل اسم البطلين المفضلين عندي من وانا طفلة صغيرة
بمشي ف البيت بردد اغنيتهم بكل اقتناع بقضيتهم
او يمكن لاني حسيت اني هشوف كلام جديد
خاصه وان البلوج ذات نفسه طلع جديد نوفي
مبسوطة اني اول كومينت
ومرحبا بحمص وحلاوة...في عالم التدوين
واي خدمه ياجماعه انا ف البلوج اللي بعدكو بشارعين اول دور الشقه اللي ف الاسانسير:):)